Usred Bora još jedna đubrana


Zaista je sramota da gde god se u Boru okrenem, jedino što vidim jesu đubrane i to na svakom ćošku. Sramota je da dozvoljavamo da nam grad bude ovako prljav, a ljudi toliko nekulturni. Nakon one đubrane kod Mašinsko-elektrotehničke škole, pojavila se još jedna i to dvostruko veća.

Naime, opet šetajući, prošao sam pored potoka kod gradske bolnice. Najpre sam uočio kese po granama, da bih potom i osetio strašno nepijatan miris buđave hrane. Prišao sam potoku i slika koju sam zatekao, govorila je više od 1000 reči. Prve pomisli u mojoj glavi bile su: „SRAMOTA“, „BRUKA“ i „NEKULTURA“. Bila je to divlja deponija puna plastičnih kesa, infektivnog medicinskog materijala iz bolnice, plastičnih flaša, kartona, starog nameštaja…. Očigledno da ljudi nemaju naviku da svoj nameštaj i đubre bacaju u kontejner, već gde god stignu. S obzirom da u ovaj kraj često navraćam, dešavalo mi se  puno puta da vidim ljude, što  građane, što medicinsko osoblje kako istovaruju svoje smeće u potok, bez imalo straha da će ih neko za to kazniti.

Zaista je žalosno i nezdravo živeti u sredini u kojoj se gušite u smeću, a da se pritom prvo ugušite u dimu kojim nas svakodnevno truju. Još samo jednom ću apelovati na sve, a posebno na gradsku vlas da čuvaju životnu sredinu ovog grada, jer drugu nećemo dobiti!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

4 comments on “Usred Bora još jedna đubrana

Ostavite odgovor

