Čopori „kučića“ terorišu ulice Bora


Čopori pasa danonoćno napadaju stanovnike grada Bora, čiji čelnici  još uvek ne mogu adekvatno da odgovore na ovakav problem. Azil za pse bi bio jedno rešenje, međutim on košta. Kako rešiti ovaj veliki problem?

Vraćao sam se sa treninga oko pola jedanaest uveče. Gradske ulice bile su gotovo puste. Tu i tamo mogao se uočiti po koji prolaznik, neki auto, ali uglavnom nigde nikoga. Naravno, temperatura u minusu i nije baš najbolja za šetnju. Prošao sam pored obdaništa „Boško Buha“ i uputio se ka „Čačanskim soliterima“.

Sve  je delovalo mirno, dok jedna žena nije počela da vrišti. Čopor kučića sjurio se na nju i opkolio je. Srećom, naišao je jedan čovek koji ih je vikom i ledenicama oterao. Laknulo mi je zbog te žene, ali nisam ni slutio da sam sledeća žrtva tog istog čopora. Naime, ostavivši tu ženu, sjurišali su se na mene.Morao sam da se branim. Sećam se da sam jednog lupio torbom, a ostale vikom i „kontra napadom“ razjurio.

Čopor se  onda uputio niz ulicu u potrazi za novom žrtvom.

ŽELITE LI I VI DA BUDETE ŽRTVA OVAKVIH ČOPORA?

UPOZORENJE: SLEDEĆE FOTOGRAFIJE MOGU BITI POTRESNE!

One comment on “Čopori „kučića“ terorišu ulice Bora

  1. Hmmm, to je čista greška naseg grada, ti čopori ne mogu samo biti pokupljeni i ubijeni, to bi kao prvo bio masakr a kao drugo bilo bi nemoguće, ti psi lutalice su se razmonzavali godinama, i ko zna koliko ih ima po Boru, opština ne moze nazalost ništa uraditi povodom toga, sem da radi ono što već radi u poslednjih 4 godina, da isplaćuje građanima oštetu, izgleda da je Bor osudjen da zivi sa “divljim“ zivotinjama. :/

Ostavite odgovor

