Lopov koji krade bicikle


Vozio sam bajs centrom grada.Nakon što sam kupio flašu soka krenuo sam ka gradskom korzou. U tom trenutku video sam dedu kako trči za nekim dečakom koji jednom rukom vozi svoj bicikl, a drugom drži dedin bajs. Nisam znao šta se dešava dok deda nije počeo da viče: „Stani, zvaću miliciju“. Mali mu je očigledno „maznuo“ bicikl. Deda je pokušao da stigne lopova, ali se nadao i da će neko od prolaznika da ga zaustavi. Niko nije priskočio da spreči krađu, čak ni ja (mada se sve odigralo tako brzo). Po mojoj proceni lopov je sigurno šesti ili sedmi razred osnovne škole, odnosno verovatno ima 13 ili 14 godine.
                                                                                                            Bor, 8. jul 2012.

PS. Obavezno vežite svoju biciklu kad je negde ostavljate.

Ostavite odgovor

