OŠ „Vuk Karadžić“ u jako lošem stanju


Svakodnevno kada prolazimo centrom, pažnju nam privlači jedna mala, jednospratna, roze obojena škola. Škola sagrađena davne 1937. godine. Nažalost, ta ista škola sa imenom tvorca naše azbuke, danas prokišnjava, neretko dolazi i do požara zbog zastarelih elektro-instalacija, a deca se u njoj zimi smrzavaju, jer nema stakla na ionako trulim prozorima. Neka su polomljena, dok nekih jednostavno nema. Fasada je u katastrofalnom stanju. Zidovi popucali, krov prokišnjava, a delovi plafona sale non-stop padaju, pa je kao takva nebezbedna po učenike. S obzirom, da sam kao osnovac i ja pohađao ovu školu, sećam se mnogih trenutaka kada smo užurbano napuštali zgradu, kako zbog pozara, tako i zbog lažnih dojava o bombama. Sećam se kada se sa plafona sale dok smo igrali odbojku odvalila ogromna komadina i pala ispred mog druga. Na sreću, nije se ništa dogodilo!

Pitam se samo, da li iko misli na ovu školu, koju su sami Francuzi podigli. Misli li neko na to da se ova škola nalazi u centru i da je na jako vidljivom mestu, prevashodno zbog turista.

Pre par dana sam čuo da je se ipak neko setio. Čuo sam da će da joj urede celu fasadu i salu. Neka sreća, iako sam ovu školu završio, obuzela me je. Nakon toliko godina, uskoro će dobiti nov izgled. Nadam se da za ovu školu dolaze srećna vremena, kada će se sva deca  radovati njenoj lepoti, lepoti Osnovne škole „Vuk Karadžić“.

PS. Nažalost, nisam uspeo da uđem u školu i  slikam kako ona izgleda i unutra, ali ću prvom narednom prilikom to uraditi, te ćete videti slike i iznutra!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

6 comments on “OŠ „Vuk Karadžić“ u jako lošem stanju

  1. Ovo je jedan odličan primer škole koja je davno izgrađena i koja se treba održavati pre svega zbog te dece koja pohađaju ovu školu a sledeće jeste da je sramota da škola koja datira iz davnog perioda propadne.Nadam se da će se neko setiti i obnoviti ovu, po mnogima značajnu ustanovu!

  2. Žalosno je i tužno zato što su se ovde budili mnogi dečiji snovi i maštanja,a mi nismo uspeli ništa da promenimo,nismo se čak ni potrudili kao zajednica..nadamo se da će biti bolje

  3. Ja idem u tu skolu,sesti sam razred,razredni mi je nastavnik fizickog.Sala je bas super,prozori su PVC,unutra su zidovi,izmalterisani,ali i dalje prokisnjava.Nije bas tolko hladno,u ucionicama.Meni se skola svidja takva,kakva je.Maja

Postavi komentar